Tot hoe laat kan ik bestellen?

Je kan tot 00:00 uur middernacht bestellen, je bestelling staat dan de volgende dag klaar in onze winkels of je kunt het laten bezorgen

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nee, dat kan helaas niet. Als je vragen hebt over je bestelling neem dan contact met ons op

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?

Je kan betalen met IDEAL

Wordt er een factuur mee gestuurd met mijn bestelling?

Nee die wordt niet mee gestuurd. Je ontvangt wel een orderbevestiging per email

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Bij het afronden van de bestelling kan je een ander bezorgadres invullen.

Kan ik een specifieke afleverdatum kiezen?

Ja, dat kan. Een specifieke datum kan je kiezen bij het invullen van het factuur- en bezorgadres

Hoe plaats ik een bestelling?

Ga naar je product keuze
Kies het aantal producten
Klik op de paarse button ‘bestel’
Klik dan op ‘winkelwagen’ of op ‘afrekenen’
Klik je op ‘winkelwagen’ scrol dan naar beneden, kies hoe je het wilt verzenden en klik dan op ‘doorgaan naar afrekenen’
Vul je gegevens in en kies hoe je wilt betalen
Klik op ‘bestelling plaatsen’ en betaal je bestelling.

Zo is je bestelling geplaatst en betaalt en krijg je het de volgende dag in huis of op de gewenste datum

Kan ik een bestelling buiten Hoogeveen laten bezorgen?

Ja, dat kan. De bezorgkosten buiten Hoogeveen zijn €4,50. Binnen Hoogeveen zijn de bezorgkosten €3,00

Wat zijn de kosten voor het bezorgen?

Voor een bestelling binnen Hoogeveen rekenen wij een tarief van €3,00. Wil je het laten bezorgen buiten Hoogeveen, dan rekenen wij een tarief van €4,50

Waar kan ik mijn coupon code invullen?

Als je een coupon code hebt ontvangen kan je die invullen bij het afronden van je bestelling.

X